חנות היא מוסד שצריך לתכנן בצורה איכותית במיוחד בכדי להוציא ממנה את המקסימום
כאשר אנחנו מקימים
חנות, לא משנה מה אנחנו מוכרים ומה גודל החנות – אנחנו צריכים לתכנן אותה בצורה
האיכותית ביותר שנוכל לעשות זאת. כעת, חשוב להבין כי תכנון של חנות הוא לא סידור
אקראי של מוצרים על מדפים ללא היגיון מסוים וללא יעילות עבור העובד והלקוח. תכנון
איכותי של חנות הוא שימוש בציוד לחנויות ובפתרונות איכותיים של אחסון, מידוף
ותצוגה, על מנת ליצור את המעטפת האיכותית ביותר בחנות ולאפשר לנו להגיע למקסימום
פוטנציאל ממוצה בחנות שלנו. חלק משמעותי מאוד מכך הוא, כמובן, כל מה שקשור לתצוגה
יעילה ואפקטיבית בחנות שלנו, וחשוב להבין מה אפשר להשיג עם תכנון איכותי של תצוגה
בחנות שלנו.
תכנון איכותי של תצוגה בחנות ממלא עבורנו כמה וכמה תפקידים, שנמנה כעת
·
הגברת האטרקטיביות – התפקיד
הבסיסי והחשוב ביותר של מתקני תצוגה מכל סוג הוא היצירה של מעטפת אטרקטיבית עבור
כל מוצר באשר הוא. כאשר המוצר מסודר בצורה אסתטית וממוקם בצורה הגיונית בחנות
שלנו, הלקוחות יודעים מה הם מחפשים ומה הם מקבלים, ומקבלים במקביל את הצורה
האטרקטיבית ביותר שבה כל מוצר יכול להיות מוצג. עם זאת, הדבר נכון במיוחד כלפי
מוצרים שאנחנו רוצים להבליט.
·
הבלטה דרך תצוגה – התפקיד שהוא
אולי הבולט ביותר בהקשר של מתקני תצוגה הוא הבלטה של מוצרים שיש לנו אינטרס להבליט
אותם. בין אם מדובר במתקן תצוגה מיוחד שמיועד למוצר ספציפי ויוצר תחושה של
ייחודיות למוצר זה, ובין אם מדובר בתצוגה גדולה ומרשימה שמשאילה מיוקרתה לכל מוצר
שמונח עליה – הדרך הטובה ביותר להבליט מוצרים ולשווק אותם כגולת כותרת היא דרך
תצוגה אפקטיבית בחנות שלנו.
בכדי להוציא את המרב מהחנות שלנו, אנו זקוקים למוצרים מהשורה הראשונה בתחום התצוגה
בסופו של דבר, המטרה
של כל תהליך תכנון והקמה של חנות הוא הגעה למקסימום תועלת מתכנון החנות האפקטיבי.
את זה עושים רק עם השקעה איכותית בציוד לחנויות – מתקני אחסון ומידוף, מתקני
תצוגה, בובות ראווה, וכל מה שרק יכול להיות רלוונטי עבור יצירת המעטפת המושכת
ביותר עבור הלקוח המזדמן והפיכתו ללקוח שבוי.
No comments:
Post a Comment