האם
אתם מחפשים דרך יעילה במיוחד להגדיל את מחזור הרווחים בעסק שלכם? אם אתם מוכרים
מוצרים בחנות, אפשר שכל מה שאתם זקוקים לו, זו בסך הכל דרך חדשה להציג את המוצרים
שלכם, ואנחנו לא מתכוונים כאן בלשון של משל, אלא באופן המילולי ביותר: אתם כנראה
פשוט צריכים מתקני תצוגה חדשים לחנות שלכם! אז איך בעצם מתקני תצוגה לחנויות
יכולים לתרום לקידום המכירות? הנה כמה מהסודות של מתקני התצוגה אשר אולי לא הכרתם
עד היום.
התרומות החשובות של מתקני התצוגה למכירות
●
שימוש בצבעים - קודם כל, אל תשכחו כי מתקני תצוגה
הם בולטים במיוחד לעין. לכן, עשו שימוש מתאים בצבעים שלהם. לרוב, ההעדפה היא כמובן
לצבע ניטרלי יחסית שלא יהיה בלוט מידי, אך כן יוכל לתרום לאווירה הכללית. במיוחד
אפשר להשתמש בצבעים אשר ידגישו את היופי של המוצרים עצמם (לכן יש כל כך הרבה מתקני
תצוגה לחנויות שהם שקופים). אפשר גם להשתמש בגוון טבעי של עץ, למוצרים שמשדרים
המון יוקרה, כמו למשל מתקני התצוגה לבקבוקי יין.
●
שימוש נכון על משטח - אל תשכחו כי מתקני תצוגה
יכולים להוות יתרון מיוחד תוך שימשו מתאים במשטח שעליו הם יותקנו. כך למשל ישנם
המתקנים הנפוצים שמונחים ישירות על הרצפה, והם יכולים להגביה מוצרים ולפזר אותם
לרוחב. עם את ישנם גם מתקנים לתצוגה שמותקנים על הקיר, ואפילו כאלו שמותקנים על
התקרה או על שולחנות - ומכאן הם יכולים לעזור לכם להציג את המוצרים בצורה יוצאת
דופן.
●
איך מציגים את המוצר? - זו שאלת מיליון הדולר
בבחירה של מתקני תצוגה לחנויות שלכם. אפשר לבחור מתקני תצוגה שיציגו מוצרים כשהם
במצב שהם מונחים, מקופלים, תלויים, עומדים, ניצבים, וכיו"ב. אתם צריכים לחשוב
מהי ההעמדה על המתקן אשר תחמיא ביותר למתקן.
שימוש חשוב במתקני התצוגה
לסיכום,
מתקני תצוגה לחנויות אינם עוד מתקנים רגילים, והם ממש לא מתקנים שעומדים ברקע.
כשאתם מעצבים את החנות של העסק שלכם, אתם חייבים לחשוב על מתקני התצוגה שאותם אתם
תשלבו היטב בחנות. התחשבו גם בשטח של החנות, בעיצוב, ובתקציב שלכם.
No comments:
Post a Comment